Bezpieczne finanse
- to proces zarządzania wierzytelnościami mający na celu zapewnienie stabilności finansowej przedsiębiorstwu, któremu dedykowany jest pakiet usług „gwarancja zapłaty”.
W ramach bezpiecznego finansowania biznesu doradzamy i realizujemy indywidualnie rozwiązania zarządzania wierzytelnościami. Oferowana przez nas „gwarancja zapłaty” to pakiet usług, na który składają się:
-
doradztwo i realizacja usługi w zakresie zabezpieczeń transakcji handlowych,
-
audyt dokumentacji przedsiębiorstwa (ocena stosowanych i wskazanie zalecanych procedur służących bezpieczeństwu finansowemu),
-
raporty wiarygodności biznesowej i finansowej wskazanych kontrahentów,
-
szkolenia z zakresu prawa i technik negocjacji dotyczące windykacji należności,
-
windykacja należności (bezpośrednia poprzez windykatorów),
-
doradztwo prawne dedykowane bezpiecznym finansom.
Proponujemy współpracę kompleksową, czyli pełny pakiet usług „gwarancja zapłaty” lub w dowolnie przez Państwa wybranych obszarach.
Jakość współpracy
Dysponujemy profesjonalną kadrą pracowników i współpracowników, zapleczem teleinformatycznym oraz wiedzą finansową i prawną.
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie ze względu na specyfikę i niestandardowość jego potrzeb. Szczegółową ofertę i propozycje współpracy jesteśmy gotowi dostarczyć w ciągu trzech dni od momentu otrzymania zapytania ofertowego precyzującego Państwa bieżące oczekiwania.
Rozpoczynając współpracę z nowym Klientem zawsze proponujemy spotkania robocze pozwalające określić priorytety i wzajemne możliwości skutecznej usługi „gwarancji zapłaty”. Proponujemy również pilotażową umowę wstępną ( 3 miesiące ) pozwalającą na dokonanie precyzyjnej analizy potrzeb Klienta przed pełnym wdrożeniem konkretnej oferty lub całego procesu Bezpieczne Finanse.
Wszystkie zlecenia realizujemy z zachowaniem absolutnej tajemnicy handlowej naszego Klienta, a bazę spraw przekazanych do windykacji przechowujemy na specjalnie zabezpieczonym serwerze i usuwamy po wspólnej decyzji o zakończeniu zlecenia. Zapewniamy usługę na najwyższym poziomie - terminowość i jakość realizowanych zleceń jest stale monitorowana dzięki systemowi raportowania, jak również nadzorowi prowadzonemu przez koordynatorów w biurze zarządu i oddziałach regionalnych (raporty z przeprowadzonych czynności udostępniamy Klientom na ich życzenie).